Verzendbeleid
Verzend- en leveringsbeleid
We verzenden onze producten naar de meeste landen wereldwijd. Hoewel we ernaar streven om goederen binnen het door ons aangegeven tijdsbestek te leveren, kunnen we geen garanties of aansprakelijkheid aanvaarden voor leveringen buiten dit tijdsbestek. Omdat we afhankelijk zijn van externe transportbedrijven om de leveringen aan onze klanten voor ons te verzorgen, kunnen we geen aansprakelijkheid aanvaarden voor onkosten of andere kosten die worden gemaakt als gevolg van vertraagde leveringen.
Bestellingen worden meestal binnen 1-2 dagen na plaatsing van de bestelling verzonden. De verzendtijd staat vermeld op de afrekenpagina, aangezien de bezorgdagen variëren afhankelijk van de regio en het gewicht. De verzendkosten worden berekend op basis van het afleveradres en het gewicht van de bestelling.
Als u uw bestelling sneller wilt ontvangen, kunt u de verzendkosten upgraden tegen extra kosten. Houd er rekening mee dat er onvoorziene omstandigheden kunnen zijn, zoals vertragingen bij de douane die we niet kunnen beheersen en ook vertragingen als er een naderend vakantieseizoen is.
Wij zijn niet aansprakelijk voor leveringen die worden beïnvloed door de douane, natuurlijke gebeurtenissen, fouten van de koerier, stakingen of vertragingen, noch voor extra kosten, douane- of back-endkosten. Er worden geen restituties verleend voor deze omstandigheden. Als de koerier niet heeft afgeleverd, en het trackingnummer aantoont dat de bestelling niet is voltooid, kunnen we dit alleen oplossen met een nieuwe verzending.
BELANGRIJK:
Wij zijn niet verantwoordelijk als een pakket niet kan worden afgeleverd vanwege ontbrekende, onvolledige of onjuiste bestemmingsinformatie. We geven geen geld terug voor pakketten die om welke reden dan ook naar de afzender worden teruggestuurd. Voer de juiste verzendgegevens in bij het afrekenen. Als de verzendgegevens niet correct zijn ingevoerd voordat uw artikel wordt verzonden, zijn wij niet verantwoordelijk voor het verloren gaan van het pakket. Als u zich realiseert dat u een fout heeft gemaakt in uw verzendgegevens, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@modevanjansen.nl. We kunnen geen volledige terugbetaling doen. We kunnen u echter wel een nieuwe verzending aanbieden tegen verzendkosten van $ 15.